SQUIRT WAX

Mazivo na řetěz? Možná si myslíte, že na tuto otázku je jasná a jednoduchá odpověď - přece kdo maže, ten jede!  Avšak opak je pravdou. Už dávno nežijeme v době, kdy se na řetěz používal olej v kapátku. Na řetězu byla viditelná olejová vrstva, která nám dávala pocit jistoty ze správného promazání. Ovšem po pár najetých kilometrech se na řetěz začaly lepit vrstvy prachu a špíny a původně spokojenému cyklistovi začal z tváře padat úsměv. Jaké je tedy řešení?

Nová doba si žádá moderní produkt, a tím je právě Squirt! Geniální mazivo na bázi vosku, které je "suché", takže se špína na řetěz už nenalepí.

Squirt vytvoří na povrchu řetězu velmi tenkou vrstvu, a ten se díky tomu nezanáší nečistotami. Řetěz je po použití tohoto přípravku suchý, což je jeho hlavní výhoda oproti produktům z ropného základu.

My sami máme se Squirtem jen dobré zkušenosti. Po našem testování na horském kole jsme výdrž jednoho namazání zprůměrovali na cca 100km. Test proběhl v letním období, právě kvůli velkému množství suchých a prašných cest. A Squirt to zvládnul na jedničku! U silničních kol byl nájezd dokonce 2,5x vyšší, tedy zhruba 250km!.

Základem pro přechod na toto nové mazivo je však kompletně odmaštěný řetěz. My osobně máme vyzkoušenu lázeň ve všemožných odmašťovačích, avšak skutečně nejlépe si u nového řetězu KMC vede speciální nitro-ředidlo s označením C6000. Řetěz stačí na nějaký čas ponořit do lázně v kovové nádobě a práci za Vás obstará chemie. Takto odmaštěný řetěz ještě propláchneme čističem a následně čistou vodou. Po vyschnutí řetězu můžeme Squirt nanést. Kdo chce, může třeba na desce pracovního stolu, nebo se dá voskovat přímo na kole, které nijak nezašpiníme. Každá další aplikace je již velmi jednoduchá - při opětovné potřebě promazání stačí řetěz otřít hadříkem a znovu na něj nanést vrstvu Squirtu.

Tak nezapomeňte, že kdo maže, ten jede. Ale kdo maže Squirt, ten nezadrhne!


squirt

 

Zpět do obchodu